Вікі Date A Live
Advertisement
Вікі Date A Live
SpoilerAlert Увага: Ця стаття обсягує серйозні спойлери. Рекомендуємо утриматись від її читання, якщо ви не знаєте сюжету ранобе, оскільки ця інформація може ще не бути поданою в аніме!

Кристали Сефіри, чи Сефіроти霊結晶セフイラ, Sefira?. букв. "Кристал Духів"」 – це загадкові магічні каміння, які виступають джерелом сил Духів й відповідають за перетворення людей у Духів. Вони також мають протилежні форми, відомі як Кристали Кліфи, які містять у собі Королів Демонів та служать джерелом сил Обернених Форм Духів.

Принцип Роботи[]

"Зливання" з хазяїном[]

Для того, щоб Кристал Сефіри перетворив людину в Духа, майбутній носій сефіроти має доторкнутися до неї, після чого кристал зливається з тілом носія і перетворює цю людину на Духа. Зі слів Оріґамі, під час перетворення на Духа, вона почувала себе так, "ніби в її тілі зародилося друге серце".

Сумісність[]

У різних людей є різні шанси на зливання з Кристалом Сефіри, але здебільшого Сефіроти майже завжди починають переважати над розумом носія, й той починає втрачати зв'язок з реальністю, перетворюючись на монстра. Фантом стверджував, що Оріґамі була рідким винятком з цього правила та, зберігаючи здоровий глузд, дуже вміло володіла своїм Ангелом.

Як видно з прикладу Которі, Кристали Сефіри можуть бути отруйними для організму носія та викликати божевільну поведінку навіть без повної втрати глузду. У зв'язку з цим Міо Такамія стверджує, що Сефіроти потрібно й надалі вдосконалювати, послідовно вбиваючи носіїв кристалу й повторюючи пересадження кристалу в іншого носія до повного "очищення". Повторення цього процесу забезпечить наближення Кристалів Сефіри до безпечного стану для носія шляхом такого очищення та вирішення негативних побічних ефектів. За її словами, хоча сили кожного Кристала Сефіри вже попередньо визначені, сили, які проявляє носій, можуть варіювати в залежності від його особистості.

Після смерті Міо, її Кристал Сефіри, що залишився та міг просто зникнути, швидко був набутий Тенкою. Однак, навіть незважаючи на те, що Тенка є створінням, створеним Міо, сама вона зауважує, що не є повністю сумісною з кристалом Міо та не може використовувати її ангела у повну силу. Більшу частину Рейрьоку, що вона отримала після злиття з кристалом Міо, було витрачено на те, щоб запобігти деструктивному механізму Сефіроти.

Вилучення з тіла носія[]

Наразі відомо про три способи видалення Кристала Сефіри з тіла Духа. Перший спосіб - вбити Духа. Другий - запечатати усю Рейрьоку в тілі Шидо і використати Реалайзер для видалення Сефіроти з тіла у вигляді нового кристалу. Ще одну можливість це виконати продемонструвала Артемізія Белл Ешкрофт, невідомо як використовуючи свою Територію для вилучення Кліпоти з тіла Нії Хонджо, хоча й не повністю: частина кристала залишилася в її тілі завдяки Шидо, що частково вивів її зі стану інверсії. Еллен Мазерс стверджувала, що також має здатність вилучати Сефіроти таким чином.

Знищення[]

Не дивлячись на те, що Кристали Сефіри є надприродними, вони не є фізично невразливими та можуть бути знищені під тиском зовнішніх факторів. Роздумуючи над тим, що робити з Тенкою, Міо зауважувала, що вона може просто роздробити Кристал Сефіри в пил за допомогою імпульсу Рейрьоку, використовуючи лише свою руку. Під час битви в космосі Еллен була занепокоєна тим, що Кристали Сефіри можуть бути остаточно втрачені, якщо вони повністю знищать Фраксінус. Один з Ангелів Міо, Айн, також здатний знищувати Сефіроти. Після того, як Міо використала його для знищення кристалу Токи, вона поскаржилась на те, що цей метод також знищує всю Рейрьоку жертви, але завдяки цьому Тока не змогла воскресити себе після вилучення кристалу як це було можливо раніше.

Нарешті, через те, що Кристали Сефіри були створені Міо, вони пов'язані з її життєвою силою. Після смерті Міо, Кристали Сефіри інших Духів зникли та перетворили всіх поточних носіїв назад в людей, за виключенням Токи, що повністю зникла через те, що була створена самим кристалом.

Історія[]

Advertisement