Вікі Date A Live
Advertisement
Вікі Date A Live
SpoilerAlert Увага: Ця стаття обсягує серйозні спойлери. Рекомендуємо утриматись від її читання, якщо ви не знаєте сюжету ранобе, оскільки ця інформація може ще не бути поданою в аніме!

Кристали Кліфи, чи Кліпоти反霊結晶クリファ, Kurifa?. букв. "Обернений Кристал Духів"」 – це протилежна форма Кристалів Сефіри, в які останні трансформуються за обернення Духа в стан інверсії. На відміну від Сефірот, що мають Ангелів, Кліпоти обсягують їх протилежною формою в своїй суті – Королями Демонів, а також є основним джерелом Рейрьоку Духів в стані інверсії.

Принцип роботи[]

Злиття з носієм[]

Як і Кристали Сефіри, Кристали Кліфи можуть злитися з людиною при фізичному контакті. Після цього ця особа отримує сили Оберненої Форми Духа та відповідного Короля Демонів. Проте, якщо носієм виступає звичайна людина, сили Кліпоти візьмуть верх над здоровим глуздом та розумом людини та вона впаде в божевілля, руйнуючи все на своєму шляху. Через це Міо була змушена щоразу пересаджувати їх новим носіям, щоб використовувати їх як фільтри, що поступово очищали і вдосконалювали Кліпоти, перетворюючи їх в Кристали Сефіри. Будучи магом по крові, Весткотт зміг злитися з чистим Кристал Кліфи без будь-яких побічних ефектів для себе, проте навіть він визнає, що його організм не здатен витримати одночасне використовування кількох Кристалів Кліфи.

Вилучення з тіла носія[]

Артемізія Белл Ешкрофт показала здатність вилучити Кліпоту з тіла Духа завдяки лише своїй Території. Еллен також стверджувала, що може вилучати кристали таким чином. Міо вилучала кристали з тіл носіїв шляхом їх вбивства задля очищення Кліпот, а після знайомства з Курумі Токісакі доручила їй вбивство людей, що стали монстрами через злиття з Кліпотою, й Курумі робила це допоки не дізналася про реальні мотиви Міо. Сама ж Курумі змогла витягнути Кристал Кліфи з тіла Весткотта, лише просунувши руку в його груди.

Історія[]

Як стає відомо зі слів Темної Токи, Кристали Кліфи виникли, коли Перший Дух вирішила поділити свою силу. Вона припускає, що Міо змінила їхні властивості на Кристали Сефіри, щоб зробити їх більш сумісними з носіями-людьми.

Кристали Кліфи вперше були представлені в своїй фізичній формі, коли Артемізія Белл Ешкрофт видалила Кристал з тіла Нії і пересадила його Весткотту.

Список відомих Кліпот[]

Факти[]

  • Так само, як назва Кристалів Сефіри походить від Дерева Сефірот, назва Кристалів Кліфи походить з Дерева Кліпот.
  • Не дивлячись на те, що Тенка – інверсія, вона все одно вважає себе чистим Духом-творенням Кристалу Сефіри.
Advertisement