Date A Live Wiki
Advertisement

Yoshinon[]

Jej „najlepszy przyjaciel”. Yoshino jest bardzo przywiązana do swojej pacynki. Yoshinon (Yoshino również), że jest żywą istotą i z tego powodu kiedy Shido powiedziała, że on jest tylko wynikiem brzuchomówstwa Yoshino, był bardzo wzbudzony emocjonalnie. Yoshinon jest „Osobą którą chce się stać” i „Bohaterem” dla Yoshino. Kiedy była ona jeszcze niezapieczętowanym Duchem, był on dla niej, wsparciem psychicznym. Yoshino bez niego, czuję bardzo nieswoje i jest zestresowana, co więcej często zamraża wszystko w okolicy.

Shido Itsuka[]

Nowy „bohater” Yoshino, i kolejna osoba po Yoshinonie, na której ufa i na niej polega. Ma do niego wielki szacunek i traktuje go jak starszego brata. Shido zdobył szacunek i zaufanie Yoshino, po tym jak znalazł zgubionego Yoshinona. To pozwoliło mu zapieczętować moce Yoshino.

Natsumi[]

Natsumi na początku, ukryła się pod postacią pacynki Yoshino, kiedy prowadziła swoją „Grę”. Różniej, po zapieczętowaniu mocy, zaprzyjaźniła się z Yoshino z powodu podobnych osobowości oraz że są w mniej więcej takim samym wieku.

Advertisement