Date A Live Wiki
Advertisement

Względem siebie[]

Kaguya i Yuzuru są w bardzo bliskiej i zażyłej relacji. Obie dbają bardziej o swoją drugą połową niż o siebie. Podobnie jak Tohka po rozdzieleniu z Shido i Yoshino po rozdzieleniu z Yoshinon stają się niestabilnie psychicznie, tak samo się dzieje kiedy bliźniaczki zostaną oddzielone od siebie.

Z racji tego, że oryginalnie, był jeden Duch zwany Yamai, Kaguya i Yuzuru posiadały wiedzę, że tylko jedna z nich może zostać nowym wcieleniem Yamai, a co oznaczało, druga z nich umrze. Obie postanowiły, że poświęcą się aby ta druga mogła żyć, i kiedy się o tym dowiedziały, posunęły się nawet do użycia siły, aby nawzajem zmusić drugą połowę do swojego zdania. Były bardzo ucieszone kiedy Shido znalazł sposób, aby obie mogły przeżyć.

W trakcie ósmego tomu kiedy Yuzuru znikła, to Kaguya zaczęła panikować, i uspokoiła się dopiero kiedy Ratatoskr powiedział jej, że jej siostra przechodzi badania kliniczne, co oczywiście było kłamstwem. Kiedy później Kaguya i Shido poszli na kręgle, Kaguya powiedziała mu, że domyśliła się, że to jest kłamstwo i zaczęła płakać z obawy o swoją siostrą, przestała dopiero jak została uspokojona przez Shido.

Kiedy odkryła, że Yuzuru i reszta jej przyjaciół zostały wessane przez Haniela Natsumi, Kaguya, tak bardzo się zdenerwowała, że chciała zaatakować Natsumi i ich odzyskać, ale została powstrzymana przez Kotori Itsuka

Kiedy Shido wygrała „grę” Natsumi, i Yuzuru wraz z pozostałymi została uwolniona, Kaguya ze łzami w oczach przywitała swoją siostrę.

Shido Itsuka[]

Yamai traktują Shido jak ich „Wspólną własność”, kiedy Shido traktuje je jak bliskie przyjaciółki. Jednakże zostało wspominanie, że ich przywiązanie do Shido jest większe niż było na początku.

Tohka Yatogami[]

Siostry Yamai są w bardzo dobrych stosunkach z Tohką, szczególnie Kaguya, z powodu podobnych osobowośći. Kaguya nazywa Tohkę swoim „krewniakiem”.

Origami Tobiichi[]

Stosunek Kaguyi do Origami jest nie znany, ale Yuzuru dobrze się dogaduje z Origami. Wynika to z powodu podobnych osobowości, oraz dlatego, że Origami dała „rady” Yuzuru jak uwieść Shido. I dlatego Yuzuru nazywa Origami swoim „mistrzem”.

Kiedy Origami odkryła, że są Duchami (W tomie 7), zaczęła uważać je za wrogów. Nawet po tym jak Origami próbowała zabić Kaguyę i Yuzuru w tomie 10, one nadal ją uważają za przyjaciółkę.

W tomie 11 kiedy Origami przestała uważać Ducha za swoich wrogów, Siostry Yamai były bardzo zadowolone. Jednakże Kaguya, wyraziła chęć odpłacenia się jej za to co zrobiła w poprzedniej linii czasowej.

Advertisement