Date A Live Wiki
Advertisement

Shido Itsuka[]

Tohka posiada bardzo silne uczucia względem Shido, w miarę upływu czasu zdaje sobie sprawę, że go kocha. Jako, że Shido był pierwsza osobą, która prawdziwie zaakceptowała ją taką jaka jest, Tohka bardzo przywiązała się do niego. Będące w jego pobliżu odczuwa wielkie szczęście i ma dobre samopoczucie. W związku z tym, jak popada w zazdrość kiedy widzi Shido z innymi dziewczynami (szczególnie z Origami), co czasami prowadzi od odblokowania się jej zapieczętowanych mocy. Pomimo wielu niepewności, Tohka bardzo troszczy się o Shido, i zawsze go wspiera czy ty fizycznie bądź emocjonalnie, podczas kiedy on ratuje pozostałe Duchy. Tohka powiedziała Shido, że jeśli by się nie spotkali i nie zobaczyła jak cudowny jest ten świat, z pewnością stałaby się taka sama jak Kurumi.

Przywiązanie Tohki do Shido zostało użyte podczas jednego ważnego wydarzenia. Kiedy została złapana przez DEM, Shido który przyszedł uratować Tohkę, został poważnie zraniony przez Ellen i prawie przez nią zabity na oczach Tohki. Myśl o tym, że może stracić Shido, najbliższą jej osobę, sprawiła, że Tohka została pochłonięta przez rozpacz do tego punktu, że aż weszła w Formę Inwersji. W rezultacie tej transformacji Tohka, na początku nie rozpoznała Shido ani własnego imienia, i nawet próbowała zabić Shido. Na szczęście Tohka, została uratowana przez Shido, poprzez pocałunek który przywrócił ja do normalnego stanu. Potwierdziło to jak bardzo Tohka ufa i zależy jej na Shido. Kiedy zapieczętowane moce Duchów, sprawiły, że Shido stracił nad sobą kontrolę, Tohka ostatecznie zrozumiała swoje uczucia względem niego, były one powodem dla którego tak desperacko chciała go uratować.

Origami Tobiichi []

Tohka nie lubi Origami z wielu powodów, ale większość z nich ma związek z Shido. Z racji tego, aby pokazać swoją wielką niechęć do Origami, Tohka zawsze zwraca się do niej imieniem i nazwiskiem.

W tomie 10 można przeczytać, że tak jak Origami, Tohka przyzwyczaiła się do życia ze sobą. Tohka czuła, że jej nienawiść i wrogość do Origami zmieniło się w coś innego od czasu kiedy spotkali się pierwszy raz. Dowodem było to, że nawet jak Origami zaatakowała Tohkę i pozostałe Duchy z zamiarem zamordowania ich, nie miała żadnego zamiaru ani woli aby zabić Origami. W trakcie walki, Origami, pokonała Duchy w limitowanych Sukniach Astralnych. Jednakże, kiedy już miała je wykończyć, Tohka odzyskała pełnie mocy i pokonała ją.

Kiedy Zjawa zmieniła Origami w Ducha, to wtedy zyskała dzięki mocom ataki długodystansowe, ale z powodu, że Tohka walczy na krótkim dystansie, stawiało to ją w gorszej sytuacji. W trackie bitwy kiedy pomiędzy dwoma Duchami, Tohka spytała się Origami, czy nie mogą znaleźć jakiegoś sposobu aby się nawzajem zrozumieć, niestety Origami odpowiedziała jej, że odrzuca wszystkie Ducha, łącznie z nią samą.

W tomie 11, traci wspomnienia o czasie spędzonym z Origami, z powodu działań Shido w wydarzeniach sprzed pięciu lat. Wtedy Tohka czuła, że czegoś jej brakuje, to udowodniło, że jej relacje z Origami stały się jej bliskie, przez te pół roku. Pod koniec tomu, Tohka przypomniała sobie o Origami. Ich relacje nieco się poprawiły, jednakże Tohka czasami, zachowuje się jak „Tsundere” w stosunku do niej. Również, częściej zwraca się do niej po imieniu, pokazując, że poniekąd ją zaakceptowała, ale nadal uważa ją za rywalkę w sprawach związanych z Shidou.

Ai Yamabuki, Mai Hazamura & Mii Fujibakama[]

Ai, Mai, Mii chodzą do tej samej klasy co Tohka i są jej przyjaciółkami. Tohka otrzymuje często od nich poradę w sprawie relacji z Shido i pomagają jej kiedy myślą że Tohka mam kłopoty, zazwyczaj jednak jest to tylko zwykłe nierozumienie. Z racji tego, że są zwykłymi cywilami, Ai, Mai, Mii nie wiedzą o istnieniu Duchów i o tym, że to one są przyczyną trzęsień przestrzennych. Jak również nie wiedzą, że Tohka jest Duchem.

Kaguya Yamai & Yuzuru Yamai[]

Tohce dobrze się układa z Yuzuru, i szczególnie dobrze z Kaguyą, z racji tego, że mają podobne energiczne osobowości. Czasami jednak, Tohka, ma problemy, ze zrozumieniem ich, z powodu dziwne sposobu wypowiadania się.

Yoshino[]

Tohka spotkała pierwszy raz Yoshino, kiedy Shido próbował rozkochać Yoshino w sobie, aby ją potem zapieczętować jej moce. Myśląc, że Shido lubi bardziej Yoshino niż ją, Tohka zdenerwowana zerwała Yoshinona z ręki Yoshino. To spowodowało, że stan psychiczny się pogorszył i próbując odzyskać pacynkę, Yoshino posunęła się nawet do wezwania Anioła

Pomimo problematyczne pierwszego spotkania, Yoshino wybaczyła Tohce i zostały dobrymi przyjaciółkami Yoshino często jest widziana z Tohką, kiedy ona nie jest w szkole.

Kotori Itsuka[]

Tohka i Kotori mają ogólnie dobre relacje między sobą, jako, że to dzięki Kotori mogła spotkać Shido. Jednakże Kotori zachowuj pewien dystans między Tohka i pozostałymi Duchami, z racji bycia dowódczynią w Ratatoskr.

Miku Izayoi[]

Tohka traktuje Miku jak dobrą przyjaciółkę. Jednakże czasami jest przerażona tym w jaki sposób Miku się do niej zaleca.

Advertisement