Date A Live Wiki
Advertisement

Shido Itsuka[]

Kurumi na początku zamierzała „skonsumować” Shido, aby zyskać manę zapieczętowanych w nim Duchów. Kurumi zachowuje się bardzo dokuczliwie i flotownie w stosunku do Shido, szczególnie wtedy musiał się przebrać za kobietę (zwaną Shiori).

Kiedy Shido rzucił swoje życie na szale życia i śmierci, aby ją uratować przed Kotori, Kurumi stała nieco przywiązana do niego, i na razie porzuciła pomysł „skonsumowania” go. Czasami oferuje mu pomoc, ale wyraźnie zaznacza, że ma swoje własne powody aby mu pomagać.

AST[]

Zdaniem Kurumi, AST nie stanowi żadnego zagrożenia dla niej. Pozwalała ona Manie zabijać jej klony, tylko po to aby się z nią droczyć i frustrować ją, i potem pojawić się w innym miejscu bez żadnych obrażeń. Co więcej, bez żadnych oporów, przycisnęła Origami do ściany i wyraziła chęć „skonsumowania” jej, pomimo tego jak silna była. Jednakże, uznaje zdolności Many mówiąc, że Shido będzie z nią bezpieczny, kiedy to przeprowadzała razem z nim atak na japoński oddział D.E.M. Kurumi nie tylko lubi zabijać, ale też lub być zabijana przez AST (doświadczenia klonów są przekazywane do oryginału.)

Zjawa(Phantom)[]

Detale dotyczące relacje ze Zjawą są nieznane. Jednakże, to Zjawa powiedziała Kurumi, o jego istnieniu i o przechowywanych w nim mocach duchowych. W wyniku tej informacji Kurumi przeniosła się do klasy Shido. W tomie 4 (Epilog) Zjawa spotkała się z nią i spytała jak poszło jej z Shido oraz w jakim celu chce użyć dwunastej Kuli. Kiedy Zjawa dowiedziała, że chodzi o zabicie Pierwszego Ducha, nazwała ją sarkastycznie „miłą osobą”. Kurumi w odpowiedzi chciała strzelić do Zjawy, ale ona zrobiła unik. Zdanie Zjawy na temat celu Kurumi jest nieznane. Nie które sprawy i informacje Zjawa, chce utrzymać w tajemnicy, czego dowodem jest stwierdzenie, że nie wyjawiła Shido informacji o jego przeszłości, z powodu podsłuchiwania przez Kurumi.

Advertisement